Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Świat G2NK

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Pomoc / Pytania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drewko
TESTER
TESTER



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:46, 06 Kwi 2008    Temat postu: Świat G2NK

Potrzebuje świat G2NK do G1 tzw.może być mesh świata lub plik zen do g1. I do tego wszystkie tekstury potrzebne do poprawnego wyświetlania świata. śwat najlepiej żeby był w 1 pliku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:34, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Oszalałeś????!!!! Przecież to jest zupełnie inny silnik. Chcesz zrobić Jarkendar w Koloni karnej??? Odpuśc sobie. Mówie ci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Nie 11:42, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Maximus, nie sądzisz, że przesadzasz? Świat NK w GI może być dobrym pomysłem. Ciekawie będzie się grało w to co w NK na statystykach GI.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 12:43, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Ja bym wolał na odwrót. G1 w NK.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 13:30, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Wiecie o co mi chodzi. Żeby doać Jarkendar do G1, to by trzeba przerobić CAŁY Jarkendar. Bo silnik G1 nie utrzymałby takiej pięknej grafy. Czyli roboty tyle, że nie wyobrażam sobie tych podkrążonych gał i innych rzeczy, po nieprzespanych nocach spędzonych nad przerabianiem Jarkenadaru. No chyba, że drewko to specjalisa i mistrz, nad mistrzami, to może by się jakoś uwinął. Ale osobiście uważam to jako zamach na zdrowie. Pewnie teraz powiecie : Przecież grupa The Dragon Masters przerobiła Nordmar, Myrtane i Varant. A ja mówie tak, że u nich pracują dziesiątki ludzi, i sam Jarkendar, to za wiele jak dla jednej osoby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 13:58, 06 Kwi 2008    Temat postu:

A nie wystarczy zmienić textur i podrobić trochę kilka obiektów na bardziej kwadratowe??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 14:39, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Nie wiem czy silnik by się dał tak łatwo oszukać. Raczej nie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 14:40, 06 Kwi 2008    Temat postu:

A co tam oprócz tych rzeczy jest takiego niestrawnego dla G1??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drewko
TESTER
TESTER



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:41, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Ja kiedyś jak robiłęm moda miałem świat z g2nk w g1 aledlugo w tym nie siedziałem czyzby tak wiele się zmieniło. Kiedyś wystarczyło wyciągnać meshe lvli i połączyć w 3ds max i gotowe do zaladowania do spacera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 14:43, 06 Kwi 2008    Temat postu:

No wiesz... Nowy silnik jest, więc owe tekstury też nowe tak?A samo podmienianie tekstur, to dużo roboty. Do tego dochodzę inne rzeczy. Zabardzo to się nie znam, ale wiem, że same tekturki to nie wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 14:44, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Jak masz ten świat to po co piszesz tu, że go potrzebujesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drewko
TESTER
TESTER



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:53, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Pisałem, że miałem.... bo to było dawno temu jak byłem w TDM... to robilemwlasnego moda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 15:10, 06 Kwi 2008    Temat postu:

A nie możesz go zrobić jeszcze raz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Nie 15:27, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Sierak, odnośnie GI w NK, to już kompletuję team. Niedługo zaczynamy robotę. I drewko, jak ktoś miałby już cały świat z przerobionymi teksturami, to raczej wykorzystałby go sam, zamiast dawać komuś.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łosiu dnia Nie 15:28, 06 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 15:35, 06 Kwi 2008    Temat postu:

I niech będzie jaknajbardziej g1. Mówię też o dialogach, texturach, muzyce. A nie robić taki NK. G2texturespack tak właściwie dobrze wygląda tylko w dickuricc'u.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Nie 15:43, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Przecież. Świat planujemy zrobić dokładnie taki sam, tylko grafikę poprawimy, tak by silnik pokazywał swoje możliwości. Ale nie przestawimy ani jednego kamienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 16:00, 06 Kwi 2008    Temat postu:

I ani jednej texturki ani NPC. Jeżeli potraficie to przenieście skrypt, że to co dalej ma mniej FPS.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drewko
TESTER
TESTER



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:27, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Spójrzcie na pierwszy post i nie odbiegajcie od tematu bo ja nie pytam się czy to jest możliwe bo wiem, że jest.Bo kiedyś sam miałem wyciagniete z g2nk level meshes i połaczone odcinki terenu w 3ds max i działało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Nie 18:30, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Więc ja Ci piszę: mało kto podzieli się z tobą takimi rzeczami, bo jak sam przyznałeś, jest z tym trochę roboty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drewko
TESTER
TESTER



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:33, 06 Kwi 2008    Temat postu:

to prosiłbym o ile ktoś jest taki dobry o wsadzenie level meshes z addonu ja je sam połącze i może tu wstawie bo aktualnie mam pozyczone g2nk koledze a on pracuje i go malo widuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
McBarTez
Nowy
Nowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 17:40, 12 Gru 2008    Temat postu:

Jest to możliwe...na stronce [link widoczny dla zalogowanych] jest plik dzięki któremu można dać nawet świat z G3 bo ten programik wyłącz limit FPS...Działa bo sam teraz się bawie w ulepszanie świata to znaczy że nie będzie kantów

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez McBarTez dnia Pią 17:47, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martin-95
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 19:45, 09 Sty 2009    Temat postu:

silnik nie jest inny bo ten sam albo inna wersja poniewaz taka sama grafa jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
McBarTez
Nowy
Nowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 14:04, 17 Lut 2009    Temat postu:

tak w ogóle to grafa nie jest taka sama bo jest ociupinkę lepsza...ale ja zamieściłem powyżej program który umożliwia grę na AAx16 nawet...to znaczy że usuwa limit poligonów dlatego mogą tam być modele nawet z Gothic 3 ,Crysis lub Gta IV

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Pomoc / Pytania Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin