Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przyjaciele i Chowańce
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Informacje i Dyskusja o Modzie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pią 20:14, 21 Mar 2008    Temat postu:

Wierzę na słowo Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Sob 14:26, 22 Mar 2008    Temat postu:

Dobrze by było, gdyby po wyrzuceniu jej pojawiała się znów w ekwipunku. A co do rozszeżenia - to niezły pomysł, mogłoby być w nim np.: możliwość nauczenia się od niej regeneracji życia (miało być cuś takiego w Gothic) lub uzdrowienia, informacje o różnych ciekawych rzeczach, takich jak dobry miecz w jakimś miejscu, i jakiś bonus (w zależności od klasy inny) podczas znalezienia i co jakiś czas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Sob 14:35, 22 Mar 2008    Temat postu:

Jak na mnie, aż takich rozszerzeń nie powinno być. To by była przesada. Takie rzeczy to po prostu w zwykłych księgach powinny być. A czary to jeszcze inny temat...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Sob 14:36, 22 Mar 2008    Temat postu:

...którego na forum nie ma Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Sob 14:39, 22 Mar 2008    Temat postu:

Chodzi mi, że to mentalnie inny temat Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darekc
Nowy
Nowy



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:56, 25 Lip 2008    Temat postu:

wcześniej było pytanie o chowańce. ja myślę, że do tej roli nadawałyby się: smok, cieniostwór, troll, goblin. mógłby być jeszcze golem, ale jest zbyt powolny Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pią 22:32, 25 Lip 2008    Temat postu:

Chyba wszystkie te są, ale nie jestem pewien co do smoka (ale raczej jest)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Sob 9:47, 26 Lip 2008    Temat postu:

Smok to nie najlepszy pomysł. Tak samo z resztą troll. No chyba, że ten drugi byłby młody Smile. Golem jest OK! I dorzuciłbym jeszcze:
wybryk nekromancji (czerwony, pomniejszony czarny troll z G2),
pies (taki jak warg z dwójki, tylko że ze zwykłymi oczami),
i może jeszcze więcej, ale na razie nic mi nie przychodzi do głowy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Sob 12:04, 26 Lip 2008    Temat postu:

Sierak, uwierz mi, że smok nie jest złym pomysłem, bo nie będzie wielkości pięciu budynków. Będzie troszkę mniejszy. Od beziego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:41, 26 Lip 2008    Temat postu:

Pomysł z chowańcami podoba mi się.

Przyznam, że nie przeczytałem całego tego tematu lecz mam kilka uwag i rad.

1. Według mnie możliwość przywołania chowańca powinna być TYLKO dla magów/czarowników. Grając magiem większość pkt nauki "wydajemy" na pkt manny, kręgi magii, nauke tworzenia run i na skutek raczej nie jesteśmy tak dobrzy w walce wręcz (miecze/topory). Chodzi mi o to aby chowańce specjalizowali się w walce wręcz udostępniając nam miejsce i czas abyśmy mogli użyć np: fali śmierci lub deszczu ognia.

2.Chowańce powinny być wielkości naszego bohatera lub nawet mniejszej. Mogły by mieć wygląd mniejszych trolów, demonów, charpi lub goblinów.

3. Powinna być możliwość rozmowy z nimi i wydawaniem Im poleceń dotyczących jak mają zachowywać się podczas walki np: (atakuj najbliższego, odciągnij uwage wrogów, czy coś w tym stylu).

4. Podczas podróży przez miasto z naszym pupilkiem trzeba coś ustalić aby inne postacie (neutralne) nie atakowały go

5. Możliwość przywołania pomocnika powinna też być ograniczona np: raz na dzień czasu Gothic (aby nie było za łatwo).

6. Fajnie by było aby chowańce razem z nami mogły się teleportować i przechodzić do innych lokacji.

7. Chowańce powinny mieć swoją "tablice" ze statystykami którą bezi mógł by "podglądać" np: w oknie rozmowy jedna możliwość - Zobacz statystyki. I tam widzielibyśmy doświadczenie, pkt nauki, siłe, zręczność pkt trafień.

8. Jeśli więc chowańce mogły by również zdobywać pkt nauki to potem mogli byśmy zaprowadzać go do jakiegoś maga który ich podszkoli (a my byśmy wybierali czy siłe, zręczność...). Nauka wyglądała by jak w G2NK Cronos potrafił nauczyć naszego Ognika.

9. Nasze przypadkowe trafienia, atkowania chowańca nie powinny go stawiać wrogo do nas i w wyniku nas atakować. Powinien być na nasze ciosy odporny.

10. Nasze zaklęcia uzdrowienia powinny działać oraz doświadczenie zdobyte po zabiciu besti bez udzialu drógiego kompana powino dochodzić na dwa konta.

No to już chyba wszystko jak jeszcze coś sobie "uświadomie" to dopisze


Nie to jeszce nie koniec. Skoro aby magowie czarownicy mogli by mieć chowańców to dla innych gildi, obozów powinna być możliwość aby przyłączyli się do nich najemnicy. Mieli by oni jakiś jeden swój obóz gospode w której można by było wynająć jakiegoś zabójce, czarownika, myśliwego itp. Najemników powinny dotyczyć pkt: 3,4,6,7,8 - (do normalnego nauczyciela "dla ludzi" byśmy z nim chodzili.) pkt 9 i 10 też powinny ich dotyczyć.


Sorki, że się rozpisałem, lecz z lenistwa nie przejżałem poprzednich postów.
Powrót do góry
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:39, 26 Lip 2008    Temat postu:

1. A to nie bedzie tak, że chowańca trzeba wychować a nie przywołać magicznie? Czyli znajdujemy np. jajo smoka i kiedy takowy sie wykluje, to podąża cały czas za nami i stosuje sie do poleceń.

5. Patrz wyżej.

4. Lepiej jeśli strażnicy po prostu nie wpuszczą naszego zwierzaczka do obozu, s czasem różni NPC będą mieli różne opinie o chowańcu (jedzni będą chcieli nawet go kupić, drudzy będą tolerować, inni wręcz sie na niego rzucą z bronią, a my bedziemy musieli delikwenta obezwładnić)

10. Dobre, jeśli zwierzak bedzie również zdobywał poziomy.

Co do reszty to sie zgodze, no i chyba to już było pomyślane przez moderów. I jeszcze coś: Jeśli chowaniec jest gdzieś daleko (np. powiedzieliśmy mu "idź se zapoluj, mnie nie bedzie pare dni, trzymaj sie" to kiedy będziemy chcieli go przywołać, najlepiej niech będzie można użyć n. rogu (jak taki róg w Diccuricu), lub runy itp.


No i moja wizja systemu najemników (coś o tym wcześniej myślałem ale nie chciało mi sie pisać):

1. Kilku najemników w różnych miejscach świata.

2. Przed najęciem decydujemy o rodzaju usług:
- "Ja ide przodem i ci płace, ty zabijaj co sie rusza" czyli coś jak Biff w GII.
- "Chodzimy razem płacę ci, wyposażam cie, ewentualnie ulepszam umiejętności, ja rządze, ale ty masz więcej wolności za to jesteś na każde zawołanie" Z upływem czasu Najemnik będzie żądał coraz mniej zapłaty, dziękując za wyposażanie i przygody.
- "Dam ci ewipunek, kase, i szacunek ludzi, ale pójdziecz za mną i do piekła" Tak jak wyżej z tym że zajmujemy się też sprawami osobistymi najemnika, wykonujemy też jego misje, pomagamy w dostaniu sie do obozu, z czasem zyskujemy wiernego przyjaciela i najlepszego po nas wojownika"

3. Można mieć tylko jednego najemnika na utrzymaniu, czyli można też kończyć kontrakty jeśli zabraknie kasy, lub usługi sie nie sprawdzą.

4. Najemnik tak jak i chowaniec nie może być ignorowany przez innych NPC, przykład - jakaś misja: "zabić watachę wilków" zleca Dowódca jakiejś ekipy, pozwala zabrać ze sobą jednego z podwładnych, jednak każdy odpowiada "Masz tego gościa ze sobą, to niech ci pomoże, mam na głowie co innego"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hrabia Darkula dnia Sob 18:43, 26 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darekc
Nowy
Nowy



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:42, 26 Lip 2008    Temat postu:

na chowańca nadawałby się dżin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 9:30, 27 Lip 2008    Temat postu:

widac nie czytaliscie tego tematu

Chowaniec dostepmny dla kazdego nie wymagana manna
chowaniec awansuje a my mozemy go uczyc za jego pt nauuki
z kazdym poziomem dostaje premie w zaleznosci jaki to stwor wiadome ze trol ma wielka obrone i duzo hp niz np scierwojad

chowacce rosna w zaleznosci od ich poziomu im wiekszy poziom tym bardziej dorastaja i sa szybsze

sa naszymi strorami dlatego nikt ich nie atakuje

mozna im wydawac rozkazy

mozna przyzywac je wiele razy ale nie mozna go zabic bo przy jego smierci trzeba wiedziec ze straci on wiele a wartosc zmartwych stania jest droga

chowaniec jest zawsze oddany wlascicielowi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:02, 27 Lip 2008    Temat postu:

Nie że nie czytaliśmy, tylko piszemy jak chcemy by było. A co do zmartwychwstania chowańca, to chyba zły pomysł, jepiej na zwierzaczka po priostu uważać, aler jeśli już to powinno to być baardzo drogie i wymagać rzadkich przedmiotów, bo w modach kase sie merzy workami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 20:08, 27 Lip 2008    Temat postu:

lol ty chyba mowisz nie o gww

mala mikstura leczenia cena zakupu 675
mala mikstura manny cena zakupu 675
srednia zycialub many 1235
duza zycia lub manny 2900

zwaz sobie uwage jaie to sa kwoty teraz to zmusza do zbierania wszystkiego bo brakowac kasy wam bedzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:12, 27 Lip 2008    Temat postu:

A, sorry, wiesz w GWW to ja ledwie główne obozy zdążyłem odwiedzić i to daawno temu było, więc dużo nie pamiętam.
A i co o moim pomyśle na najemników sądzicie? bo nie widziałem opinii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 20:37, 27 Lip 2008    Temat postu:

Do Drakuli...

Z całym szacunkiem, ale dlaczego przywłaszczasz sobie mój pomysł ? Zobacz co napisałeś...

Hrabia Darkula napisał:
No i moja wizja systemu najemników (coś o tym wcześniej myślałem ale nie chciało mi sie pisać):


Hrabia Darkula napisał:
A i co o moim pomyśle na najemników sądzicie? bo nie widziałem opinii.


...jedno zaprzecza drugiemu!

edit//

Piszesz na początku, że myślałeś o tym a potem gdy przywłaszczasz sobie "Prawa autorskie".


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 20:41, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:26, 27 Lip 2008    Temat postu:

Hehehehe mi bardziej chodziło o mój post, a nie twój, a pisałem go żeby swoje poglądy wyrazić. No i jak tak bardzo ci zależy na tych prawach to se popatrz, ile ja napisałem a ile ty. A pomysł nie jest twój bo najemnicy to rzecz oczywista, w GII już już są, a ekipa chyba też o tym myślała.

Weź kurde sie nie obrażaj bo mi o żadne przywłaszczanie nie chodzi, takie pierdoły mnie nie interesują.

A tak PS: "Mój pomysł na najemników" nie pisałem żeby powiedzieć że to mój pomysł jest, ale chodziło mi o coś jak "Mój pomysł na rozwiązanie tego problemu"


edit: Sorry za offtopic ale sie musze bronić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hrabia Darkula dnia Nie 22:27, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 8:34, 28 Lip 2008    Temat postu:

Było w ten sposób pisać na samym początku... Nie chowam urazy lecz Ty pewnie na moim miejscu też byś zareagował podobnie...
Powrót do góry
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 11:21, 28 Lip 2008    Temat postu:

Oj cichosza tam Razz. Chowańce są spoko, ale pomysł żeby pomagały bardziej magom jest nawet dobry. Trzeba by zrobić że jak się gra magiem, czarodziejem i djinem, to chowańce mają lepsze staty itp.

Co do najemników, ten pomysł mi się bardziej podoba. Powinieneś go Xardas zrobić Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:28, 20 Sie 2008    Temat postu:

Myślę, że chowańce można by przywoływać grając na jakimś fleciku czy czymś takim, tak aby nie zawsze trzeba by go mieć przy sobie. Po użyciu instrumentu wyświetlała by się lista z twoimi chowańcami. Powinna by się znaleźć możliwość nadania imienia chowańcowi, jeśli jest to możliwe. A i może co kilka lvli chowaniec rósłby(tak aby później nawet zwykły pies wyglądałby groźnie[chodzi mi o rozmiar stworka, fajnie byłoby mieć pieska w rozmiarze konia]). Myślę też o tym aby zwykły wilk też mógłby być w miarę silny, aby nie każdy musiał latać z trollem czy golemem.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 23:30, 20 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Śro 22:33, 20 Sie 2008    Temat postu:

chowance awansujja same i rosna gracz uzy ich umiejetnosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 12:12, 21 Sie 2008    Temat postu:

Nom, a chowańce co parę lvli zmeniają swój wygląd. Xardas 17 kiedyś pisał, że na 5 lvl jest wilk, na 10 orkowy pies chyba, na końcu cieniostwór. Coś mi się majaczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Czw 13:28, 21 Sie 2008    Temat postu:

Szczerze mówiąc, to chowańce tylko rosną, a w każdym razie nic nie zauważyłem, by chowaniec zmieniał mi się jakoś, jak sobie wybierzesz np. smoka, to on po prostu rośnie.
PS. Ciekawe co by wyrosło ze ścierwojada... Zmutowany gołąb z kosmosu? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 14:51, 21 Sie 2008    Temat postu:

... To ty już wychowałeś chowańca? W jaki sposób? Znaczy gdzie można?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Czw 15:05, 21 Sie 2008    Temat postu:

Bardzo prosto. Wystarczy pozostać testerem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martin-95
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 11:13, 29 Wrz 2008    Temat postu:

aczy moze byc tak wilk - chowańcem pierw go xzmniejszyc a potem powolim byrosl napisalem cos w tym stylu o wargu w pomyslłach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:23, 29 Wrz 2008    Temat postu:

Ten pomysł już mi się bardziej podoba, acz trzeba się pobawić w skryptach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:08, 29 Wrz 2008    Temat postu:

A może tak dwa sposoby nabywania chowańców: 1 - zakup, 2 - znajdowanie w jakichś gniazdach, norach młodych potworków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martin-95
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 17:11, 29 Wrz 2008    Temat postu:

dzisiaj to spróbowałem w gothic 2 zmniejszyć i on się w fazach zmniejszał można by zrobić odwrotnie i spowolnić tryb rośnięcia , wiecie chyba o co mi chodzi np. na początku on nie walczy bo jest za mały potem rośnie siła obrona hp i inne ,nie wiem czy to możliwe ale fajnie by było można np. pod koniec kupić można orka wojownika malego i tak samo


ps hrabia ale jak od małego czy już normalnego


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez martin-95 dnia Pon 17:12, 29 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:17, 29 Wrz 2008    Temat postu:

Małego, bo dużego chyba już sie nie da oswoić. A co do rośnięcia to chyba juz jest, ale z orkiem to przesada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martin-95
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pon 17:24, 29 Wrz 2008    Temat postu:

ale mógł by to być np. smok
moge dać sceren dużego i małego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pon 19:05, 29 Wrz 2008    Temat postu:

rosniecie jest maly wiekszy i dosorosly zalezy to od poziomu potworka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:47, 29 Wrz 2008    Temat postu:

A będzie się dało oswoić dorosłych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martin-95
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 6:01, 30 Wrz 2008    Temat postu:

według mnie nie powinno ale w końcu to nie mój projekt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 15:36, 31 Paź 2008    Temat postu:

Oswajać powinno sie tylko łowcą, a tak to tylko zakup albo znalezienie np. w jaskini jaja ścierwojada i po otwarciu jaja cala przygoda niańki sie zaczyna.

I co sądzicie??
Powrót do góry
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pią 16:46, 31 Paź 2008    Temat postu:

Jest tak, że każdą klasą można mieć chowańca, i aktualnie jest to tak, że możemy go przywołać i wychować kiedy chcemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 17:52, 31 Paź 2008    Temat postu:

a jeśli zginie to co wtedy ??
Powrót do góry
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pią 18:22, 31 Paź 2008    Temat postu:

To wtedy go się wskrzesza, nie zginie bezpowrotnie, bo to by było bez sensu przecież Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pią 19:06, 31 Paź 2008    Temat postu:

ale jest ograniczenie chowaniec tylko 1 raz na 24 godziny Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:14, 31 Paź 2008    Temat postu:

a przyjaciele będzie można chodzić tyko z jednym (w grupie) ?? i czy będzie można najmować najemników więcej niż jednego

O i jeszcze czy chowańca będzie można wskrzesić czy przyzwać raz na jeden dzień bo to jest różnica. Bo przyzwać powinno sie dać kilka razy np. może sie stać tak ze nam sie zgubi jak będziemy biec z eliksirem szybkości

------------------

sory za tyle pytań ale po prostu jestem bardzo ciekawy

EDIT by Althar: Sklejaj posty


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 19:17, 31 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pią 19:35, 31 Paź 2008    Temat postu:

chowaniec jest nie szybki jak sie zgubi to trudno
chowaniec ma swoja wyrzymalość musi odpoczywać Wink

przyjaciel tylko 1 ale obecnie obcja niedostępna jest Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xardas17 dnia Pią 19:36, 31 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Informacje i Dyskusja o Modzie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin