Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ekwipunek

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Informacje i Dyskusja o Modzie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radius
TDM
TDM



Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:37, 08 Paź 2009    Temat postu: Ekwipunek

ZBROJE
Dostępne są różne pancerze, nowe oraz stare. Nawet fanatycy magicznych zbroi również znajdą swoje ukochane zabawki.

Szaty magiczne będą tylko dla osób które posiadają sporą ilość many.

DUALE
Bronie te to najlepsze rozwiązanie podczas walki ze sporą ilością przeciwników.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na tym obrazku widać nowy styl w jakim są rozmieszczone bronie
Miecz ( dual) jest to miecz po lewej stronie.


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na tym zdjęciu jest widać że podczas walki 2 broniami nasz dual nie zostanie użyty o czym powinno się pamiętać.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu mamy wygląd gdy miecz 2 ręczny nie jest użyty, jest na plecach. Jak widać również dobrze się prezentuje.

Na koniec pokażę iż stojący tam łuk tez jest prawdziwy, a nie atrapą.
Tak oto wygląda układ mieczy kiedy mamy aktywny łuk:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ŁUKI
Standardowa broń i nietrudna do zdobycia dzięki nowemu stylowi można używać różnych strzał takich jak Ognista , Zatruta itp.
Dodatkowym rozwiązaniem jest pasek dzięki któremu można zadać jeszcze większe obrażenia mądry strzelec czeka na moment kiedy pasek osiąga najmocniejszy punkt dzięki temu łuk staje się dwa razy bardziej przydatny za każdym razem gdy wystrzelimy pocisk w odpowiednim momencie zostaniemy o tym poinformowani aby nauczyć się walki mistrzowskim strzelaniem z łuku musimy wystrzeliwać pociski właśnie w tych momentach albo nauczyć się tego u nauczyciela z każdym poziomem strzelania pasek napełnia się coraz szybciej co ułatwia nam trafienie w odpowiednim momencie.

TARCZE
Tarcze to jedne z najlepszych zabezpieczeń na ataki dystansowe zabezpieczają one nas przed każdym atakiem strzały jeśli w danym momencie blokujemy cios każda tarcza dodatkowo nas chroni przed atakiem tak jak zbroja czy hełm
oto najprostsza tarcza która jest dostępna w grze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak widać znajduje się nieco w innym miejscu niż miecz lewo ręczny TZW. dual
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tak wygląda postać od przodu kiedy miecz i tarcza są uaktywnione i gotowe do walki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tak prezentuje się wojownik podczas strzelania.

HEŁMY
wojownik bez hełmu to jak rybak bez wędki toteż w grze występują różne rodzaje hełmów każdy z nich dodaje nam obronne.

PIERŚCIENIE
Standardowy przedmiot z gothiców dodający nam jakieś profity są jednak pewne komplety ekwipunku które powodują iż dostajemy dodatkową premie.

AMULETY
Magiczne amulety dzięki którym szybko można poprawić swoje atrybuty podobno niektóre poprawiają działalność niektórych umiejętności.

MIECZE

Szybka broń do walki nie jest to najsilniejsza broń ale jest porównywalna do toporów. Każdy miecz można przerobić w duale ( które używamy w lewej ręce zwiększając ilość ataków podczas 1 animacji) obecnie jest 57 mieczy zwykłych

oprócz zwykłych mieczy występują tez magiczne takie jak np miecz ognisty miecz lodu błyskawicy itp. takowe miecze dodatkowo zwiększają ciosy od magii.

MŁOTY
Bardo nieliczna grupa broni mają słabe ciosy lecz są jedyną bronią która potrafi zabić kamienne istoty.

KOSTURY
Broń całkowicie magiczna tylko nieliczne magiczne istoty potrafią nimi władać każdy kostur podczas walk chroni właściciela tworząc rozmaite czary lecząco walczące nawet potrafią zaglądnąć do magi przyzywania i wezwać nam na pomoc różne upiory.

TOPORY
Najsilniejsza grupa broni jej przedstawiciele mogą zadawać nawet 300 PT obrażeń niestety są one nieco bardziej powolne co utrudnia nam pojedynek. Ale z pewnością kilka ciosów w korpus powali nawet najsilniejszego orka. Topory są używane przez orków co też sprawia iż orkowie są najsilniejszą rasą.

INNE
Pochodnia
Ile razy była noc a my zwiedzaliśmy jakieś mroczne lokacje i było tam za ciemno to już koniec tego koszmaru. jeśli jest za ciemno to zakładamy pochodnie jako dodatkowa broń lub jako podstawowa broń dzięki czemu możemy walczyć i świecić pochodnią w każdym momencie rozgrywki

Kilof
Każdy niewolnik pracujący kilofem wie iż ta dość nieporęczna i dość ciężka broń może się okazać niesamowicie silna wielu wojowników lekceważy siłę kilofa. a kilka ciosów potrafi przebić nawet najsolidniejszy hełm i zabić ofiarę na miejscu.

Buławy
Każda z tych broni zadaje obrażenia o dość nietypowym działaniu niemal zawsze zadają większe obrażenia przez rozerwanie ciała. niestety niewielu ludzi umie się nimi posługiwać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radius dnia Pią 10:05, 23 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Informacje i Dyskusja o Modzie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin