Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bugi / Błędy / Niedopatrzenia w nowym demie

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Dział Techniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:47, 26 Paź 2008    Temat postu: Bugi / Błędy / Niedopatrzenia w nowym demie

Z tego co zauważyłem po 15 min. gry:
- Przez niektóre budynki przelatuje deszcz
- Sporadycznie przy okreslonych miejscach bezi jest niewidzialny
- W Gwardii można bezkarnie wchodzić do otwartych chat i kraść wszystko co sie da
- Przy wejściu do kopalni jest grupa ze 20 ludzi którzy stoją na 2 metrach kwadratowych
- Niektóre postacie zamiast "Koniec mają "ENDE."
- Postacie które nas prowadzą (np. Chris) często sie zacinają w murach
- Nie da sie normalnie zejść z wieży która jest obok Chrisa w Gwardii

Edit:
- Broń zużywa sie od noszenia jen na plecahch
- Samowi ogrodnikowi zbroja znika i sie pojawia co chwile
- Pobiłem Arka na arenie i nie żyje, nie ma zbroi, i Dosch nic nie mówi
To tyle na tą chwilę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hrabia Darkula dnia Nie 18:06, 26 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojak
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:28, 27 Paź 2008    Temat postu:

Cytat:
- Pobiłem Arka na arenie i nie żyje, nie ma zbroi, i Dosch nic nie mówi
To tyle na tą chwilę


To jest negatywny efekt obrażeń obszarowych, które w demie ma każda broń (NPC nie tracą przytomności tylko od razu umierają). Przez to nie da się przejść misji z walkami na arenie w OG i SO (to znaczy w SO walki z potworami się da, nie da się zaliczyć pojedynku z Kirgo i tym drugim). Po za tym atakując potwora można uśmiercić/ zranić jakiegoś NPC (ubiłem chrząszcza w SO przez co zginął wrzód i zaatakowali mnie strażnicy…)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:32, 27 Paź 2008    Temat postu:

no i czemu na poziomie 'piekło' rozawlam jednym machem pałą 3 krwiopijców?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pon 14:40, 27 Paź 2008    Temat postu:

no to asnie o tym byla mowa efekt ten po 1 zadaje obrazenia śmiertelene po 2 niepowinien być dostępmny od poczatku gry ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 18:13, 31 Paź 2008    Temat postu:

Na arenie w SO chyba nie działają kraty nie wiem czy to tylko u mnie czy u wszystkich. Gdy bije jakiegoś mobka kilofem zanim wezmę zamach on już pada i i wygląda to jak bym kopal coś w ziemi. Gdy przechodzę obok skrzyni pod kolo zawalonej kopalni pod OG ubywa mi 0,5 życia albo gine. I walka dwoma mieczami, czy będzie ona poprawiona????
Powrót do góry
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pią 18:21, 31 Paź 2008    Temat postu:

Tak:
To, że najpierw zabija, i wygląda jak by kopał - wina złych obrażeń, ale animacja powinna taka być.
Gdy przechodzisz obok skrzyni i ubywa Ci życia - pewnie wchodzisz w krzaki, one zadają obrażenia, fakt, trochę za duże.
Co do walki dwoma mieczami - jeszcze jej nie używałeś, więc zobaczysz jak to wygląda po premierze, gra się dużo lepiej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:10, 31 Paź 2008    Temat postu:

a wiadomo kiedy będzie premiera??? bo cały czas w opisie Xardas17 pisze 57%

Może chociaż podacie czy w tym roku??
Powrót do góry
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pią 20:25, 31 Paź 2008    Temat postu:

Pełna? Na pewno nie w tym roku, ale przecież nawet nie tydzień temu wydane zostało nowe demo, więc nie wiem o co chodzi Very Happy
A pisze 57% bo Xardas określa wykonaną pracę, na podstawie skończonych istotnych elementów, czyli nie pisze co jeden procent, ale skokowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kruks
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:14, 02 Lis 2008    Temat postu:

Po jakieś pół godziny grania jak na razie dziwna rzecz to jednym machnięciem zabijasz nawet do 5 ścierwojadów naraz, nieużywana broń się niszczy, ale zobaczymy z tego co pamiętam w 1 demie nie było tego więc pytanie dlaczego tak jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pon 10:34, 03 Lis 2008    Temat postu:

Prosta przyczyna warunki atmosferyczne niszczą broń co do masowgo zabijania hmm pobiez najnowsze demok to 3 plikow w ktorym sa np wiewiorki weze itp a pozbedziesz sie tamtej buby xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A s Tamtat xD

PostWysłany: Czw 8:30, 06 Lis 2008    Temat postu:

No ja mam nowe i dalej zabija jednynm ciosem 10 kretoszczurów w tej jaskini koło so a jak walczyłem z arkiem to go zabiło samowi znika zbroja ciągle tych 2 strażnikow koło mostu w so zabiiło jak zabiłem scierwojada xD a w tym magazynie w og to tam są nie ruchomi ci goście Razz a po 5 min gry miałem 15 lvl bo jak walniesz 1 to zabija wszystkie nawet jak tylko ctr wciśniesxz to zabija tylko musisz mieć broń wyjęta xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Czw 8:37, 06 Lis 2008    Temat postu:

Ty nie pobraleś najnowszej wersji .... i jak ty mi mozesz mowic ze masz O kurach wezachi wiewiorach i fosie w SO nic ci nie wiadomo nie? Szczęsliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:35, 06 Lis 2008    Temat postu:

Ale żal :/. Jak ci się GWW nie podoba to wyp...aj se grać w MT! Człowieku, nanowsze kiedy? Bo cały czas jest upgradowane, a jak byłeś w OG, to musiałeś widzić węże, kury itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A s Tamtat xD

PostWysłany: Czw 18:02, 06 Lis 2008    Temat postu:

Nie no Podoba mi sie ale to troche głupie że nie da sie zrobić areny w og i 1 strzłem kilofem zabija 2 strażników

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Czw 18:37, 06 Lis 2008    Temat postu:

Nie pobraleś najnowszego dema Wiec przestań spamować piszac to co było w poprzedniej wersji na dowód tego co mowi powiedz mi czy widaleś weze wiewiorki na drodze do starego obozu ...

oraz czy regeneruje ci sie HP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A s Tamtat xD

PostWysłany: Pią 12:31, 07 Lis 2008    Temat postu:

Więc tak sciągłem nowe z sendspace wypakowałem i zainstałowałem i włączyłem a to może temu że starego nie unninstal więć sorki za problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pią 13:29, 07 Lis 2008    Temat postu:

jesli democi zadziala poprawnie to na poczatku dadza ci sie w uwage weze i kury potem wiewiury

jesli teggo nie ma to zanczysz ze nie dziala ci demo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eadoin
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:31, 09 Lis 2008    Temat postu:

Na razie dopatrzyłem się jednego buga - z tarczą z domu Dosha.
Zakładam ją, chwilę walczę, przechodzę w tryb bez walki i chcę zdjąć tarczę, a tu bug. Tarcza cały czas tkwi na plecach bohatera (nie można jej użyć), pomimo tego, że nie jest zaznaczona jako główny ekwipunek.

btw. śmieszy mnie trochę tarcza przechodząca przez ciało xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matix
TDM
TDM



Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:38, 09 Lis 2008    Temat postu:

Masz najnowszą wersje?? xD Tę z 3 części??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 20:05, 09 Lis 2008    Temat postu:

tak napewno ma tam jest spejalna wersje do zdejmowania i zakladania ale obecna wersja bedzie juz supelnie inna wiec bledy z tarczami nie sa aktualne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donkolsito
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipsko

PostWysłany: Wto 14:20, 11 Lis 2008    Temat postu:

no to może moje spostrzeżenia:
-w opisie śpiwora słowo "mógł" jest napisane przez "U" ;/
-pokonałem tego drugiego przeciwnika na arenie u uchodźców co jest po Arku i Dosh mówi że przegrałem, w notesie też tak jest... wczytywałem kilka razy, wygrywałem i nic

i może to nie jest bug ale dlaczego aż tylu i aż tak silnych bandytów stoi na drodze do NO? przecież tam się nie da przejść jak się nie będzie miało z 30lvla i dobrej zbroi chyba że uda się uciec, a ja może np chce być w NO jako najemnik? to jest tylko u mnie i to jest zamierzone?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 14:26, 11 Lis 2008    Temat postu:

Do NO można się dostąc tak, jak się idzie do starej kopalni, np. przez las, ja lubię też drogę rzeką xD. A co do bandytów, to na 9 lvl'u bez ŻADNEJ zbroi ich pokonałem, a nie byłem w ŻADNEJ gildi, to nie problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matix
TDM
TDM



Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:27, 11 Lis 2008    Temat postu:

Do NO wystarczy przejść przez las xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donkolsito
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipsko

PostWysłany: Wto 14:42, 11 Lis 2008    Temat postu:

no ja akurat rzeką się dostałem ale jak idę z mordragiem to zabijają go zawsze ;/
a on się raczej przydaje w NO Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Wto 15:19, 11 Lis 2008    Temat postu:

bandyci to najmniejszy problem luk i strzelac
sami pospadaja z mostu
i sie pozabiaja Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:39, 11 Lis 2008    Temat postu:

Dokładnie, ja robie tak, że jak idęod NO, to oni stoją na moście, zbiegają z niego, zlatują na dół, i jak biegną cały czas w ściane (ja stoje na górze), to ich wybijam ognistą strzałą. A donkolsito o Mordraga się nie bój, jak zobaczy bandytów, to ucieka, a jak ci zniknie z horyzontu i pójdziesz pod bramę NO ( Tą 1 bramę! ) to on tam stoi, ważne, żeby przeżył i zniknął ci z pola widzenia, wtedy gra przeteleportuje go pod NO.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donkolsito
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipsko

PostWysłany: Wto 16:16, 11 Lis 2008    Temat postu:

aha, dzięki, bo ja myślałem że jak mi zniknie z oczu to po nim i wczytywałem grę Wink
a co do łuku to gram wojownikiem i mam zręczności zaledwie 10 na ten pierwszy łuk i ciężko jest trafić Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:57, 11 Lis 2008    Temat postu:

Hyh, to omijaj Very Happy. A co do Mordraga, myślę, że to zadziłał, bo u mnie tak było i tak zawsze jest, bo przeteleportowuje postać do jego waypointu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zikele
Nowy
Nowy



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:32, 11 Lis 2008    Temat postu:

Mój problem polega na tym że nauczyłem bezia walk bronią jednoręczną do wojownika (adepta) i miecze i buławy trzyma tak jak powinien - w jednej ręce> Natomiast miecze jednoręczne trzyma tak jakby się wcale nie nauczył... tzn. w dwóch rękach. Jest jakiś sposób aby zaradzić temu problemowi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A s Tamtat xD

PostWysłany: Śro 18:54, 12 Lis 2008    Temat postu:

W nowym z Sendspace nie ma zadnego buga oprucz jednego tarcza dalej tak samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donkolsito
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipsko

PostWysłany: Śro 19:21, 12 Lis 2008    Temat postu:

u mnie bezio nie ginie albo inaczej zmartwychwstaje bez kodów, jak walczę kataną (pisze że to broń jednoręczna) to nalicza mi do walki pięściami i w opisie śpiwora "mógł" pisze przez "U", to te najbardziej rażące które zaobserwowałem na początku gry i puki co nie mogę jej kontynuować SadSadSadSad więc nie pisz że nie ma bugów bo bugi zawsze były są i będą nawet w wersjach końcowych
pozdro Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A s Tamtat xD

PostWysłany: Śro 19:54, 12 Lis 2008    Temat postu:

EJ skad masz katane ja mam 100 sily ale mam tylko miecz straznika Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donkolsito
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lipsko

PostWysłany: Śro 20:25, 12 Lis 2008    Temat postu:

a jakiś kupiec miał, za 50 kupiłem Very Happy
mam jeszcze miecz królewski i sporo innych mieczy lepszych Very Happy
nie wiem jak to zrobiłem ale na 4lvlu miałem miecz z obrażeniami 99, 4000rudy i pełne eq Wink
bardzo łatwo się zdobywa tu wyposażenie xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Śro 20:31, 12 Lis 2008    Temat postu:

wystraczylo poszukac asasyna xD
ale to sie zmieni co do zmartwych wstania fakt jest taki myk xD

co do walk piescimi heh w uploadzie sie to wkradlo xD temu w poprzedne j wesji wszycy nba arenach umierali wlasnie przez to ze bohater walczac mieczem awansowal we wszystkim

Zikele napisał:
Mój problem polega na tym że nauczyłem bezia walk bronią jednoręczną do wojownika (adepta) i miecze i buławy trzyma tak jak powinien - w jednej ręce> Natomiast miecze jednoręczne trzyma tak jakby się wcale nie nauczył... tzn. w dwóch rękach. Jest jakiś sposób aby zaradzić temu problemowi?


OMG u kogo sie tego uczyłeś to bardzo ważne


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xardas17 dnia Śro 20:46, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zikele
Nowy
Nowy



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:15, 13 Lis 2008    Temat postu:

Uczyłem się u tego kopacza co pracuje w kuźni w obozie gwardii. W mojej poprzedniej wypowiedzi powinno być że buławy i TOPORY jednoręczne trzyma normalnie a miecze jednoręczne tak jakby nic nie umiał.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zikele dnia Czw 8:17, 13 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paladyn
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A s Tamtat xD

PostWysłany: Czw 13:58, 13 Lis 2008    Temat postu:

zal musisz sie nauczyć słabyzamach np u scattego lub kogoś co uczy takiego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamildo
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:40, 15 Lis 2008    Temat postu:

Witam wszystkich
Znalazłem taki błąd
-Gdy się krwiopijce zabija z łuku to zaczyna na nas działać trucizna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 19:13, 15 Lis 2008    Temat postu:

Z łuku nie. Bynamniej u mnie. U mnie to tylko jak z magii, a jak z łuku to normalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wymiatacz
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nie powiem że z Redy

PostWysłany: Nie 11:19, 16 Lis 2008    Temat postu:

a u mnie jak z piesci Very Happy ame na serio to u mnie tez magia tylko zatrowa a luk to nie wiem bo praktycznie nigdy nie uzywam Smile ale chyba raz mi cos sie z nim stalo podobnego jak nasz kolega opisuje Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 11:05, 12 Gru 2008    Temat postu:

No a ja mam takie "nieestetyczne" niedopatrzonka w demie:

1. Przy wejściu do SO jest troszkę za dużo kur Smile
2. Wogóle jest nieco za dużo kur w niektórych miejscach Very Happy
3. Zwierzęta są trochę za głośne np. w całym obozie uchodźców słychać węże (i to troszkę głośno)
4. Jak zobaczyłem wiewiórkę, poprostu mnie zatkało i przez parę sekund bezmyślnie wpatrywałem się w monitor. Nie sądzicie, że wiewiórki sięgające bohaterowi do pasa są nieco za duże xD
5. Kolesie z halabardami w Obozie Uchodźców głupio z nimi stoją. Chyba w gacie narobili Razz
6. Niektóre dialogi są trochę niezrozumiałe i krótkie.
7. Na arenie (walki ze zwierzętami) w SO czasem trzeba otwierać samemu te kraty do komnat z potworami.
8. Po walce z potworami na arenie w SO trzeba parę razy poprzechodzić po arenie, by się otworzyła krata wejściowa.
9. Jak na arenie z punktów 7 i 8 jest kirgo, pomaga nam w walce i zgarnia expa ;(
Powrót do góry
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 13:16, 12 Gru 2008    Temat postu:

1. Kury to wersja próbna.
2. Patrz wyżej.
3. Masz rację.
4. Wiewiórki są normalne dopóki nie zaczniesz używać konsoli B Marvin, jeżeli to zrobiłeś (a musiałeś) to masz nauczkę xD.
5.
6. Napisz które, bo to niektóre to nic nie mówi.
7. Nieprawda
8. Tylko raz, ale masz rację, ten błą do poprawy.
9. Masz rację.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 9:47, 14 Gru 2008    Temat postu:

No co do tych dialogów, to np ten cały kapitan straży (czy jak mu tam) w obozie uchodźców po wykonaniu 1 zadania mówi coś w stylu: "Dobrze, a teraz idź zabij robaki". Gdybym nie zajrzał do dziennika w którym pisze, że obok tego jednego handlarza było trochę robaków, których tak nie lubi tamten kapitan - nigdy bym nie skumał zadania Smile i wogóle te wszystkie dialogi jakoś tak na szybko są zrobione. Składają się maks z paru zdań. Mi się właśnie w niektórych (czasem nędznych) modach podobały bardzo dobrze zrobione, wyczerpujące i zrozumiałe dialogi.

A i jeszcze taka uwaga, że trochę za szybko zapotrzebowanie na tytoń wzrasta, a on drogi i trochę go mało...
Powrót do góry
Althar
TDM
TDM



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 15:03, 14 Gru 2008    Temat postu:

Można go wyłaczyć w najnowszej wersji, tak samo alkohol.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:27, 15 Gru 2008    Temat postu:

A i jeszcze błąd, że ten "piwowar" czy jak mu tam daj nieskończoną ilość piw. Jakby się komuś chciało cału czas z nim gadać, miałby pełno kasy po ich sprzedaniu Wink
Powrót do góry
dydzio0614
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z twojej starej

PostWysłany: Wto 15:54, 10 Mar 2009    Temat postu:

W moim demie (stara wersja) miałem 2 okropne bugi - otóż grając magiem idąc do niektórych miejsc wyłącza sięi gra i costam problem z 3ds jakies ASC_MAG_MOVE_01, zdarzyło sięto np tam gdzie siedzi strażnik pacho co ostrzega przed orkami - poszedłem do orkowych psów, zabiłem je, zapisałem grę i w żadnym kierunku nie mogłem zrobic więcej jak parę kroków. Problem rozwiązał dopiero goto pos - teleport do zamku starego obozu. Na dodatek gdy próbowałem wtedy wpisac w oknie statystyk 42 czyli wyłączenie cheatów to tez mnie z tym wywaliło. Drugi bug to taki, że podnosząca się krata do areny dziabnęła kharima wskutek czego śmierc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Czw 13:24, 12 Mar 2009    Temat postu:

tematyka starych bledow zostaje zamknieta dziekujemy za aktywna pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Dział Techniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin