Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bugi
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Dział Techniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tobi1992
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:26, 21 Mar 2008    Temat postu: Bugi

kilka błędów: na paczątku jak schodzę z górki to chodzę pod grafiką i trochę to denerwujące, i trochę arena nawala w SO

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pią 17:49, 21 Mar 2008    Temat postu:

mozesz jaśniej ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pią 18:57, 21 Mar 2008    Temat postu:

To pierwsze z chodzeniem pod grafika to chyba chodzi o ta "mgłę", różowawe tło i wtedy nie widać bohatera. A z tą areną to ja nie wiem o co mu może chodzić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pią 19:57, 21 Mar 2008    Temat postu:

ta szkoda ze nie opisał jasniej Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi1992
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:40, 21 Mar 2008    Temat postu:

jak walcze z mobami to ktos mi przyleci i je rozwali i z przciskami jest czasami nie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pią 21:45, 21 Mar 2008    Temat postu:

Z przyciskami podczas walki? ja nie miałem problemów.
I pisz może precyzyjniej objawy. Coś nie tak... zacinają się? Zmienia się ich znaczenie, brzydko wyglądają? Precyzyjniej - ułatwisz The Dragon Masters naprawianie bugów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łosiu dnia Pią 21:49, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi1992
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:19, 22 Mar 2008    Temat postu:

wiec tak mozna przez nie przejsc (blisko muru). przycisk o krat z których wychodzą moby jak się otworzy nie mozna chyba zamknąc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Sob 10:06, 22 Mar 2008    Temat postu:

z areny da sie wyjść a codo krat da sie zamykać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Sob 14:41, 22 Mar 2008    Temat postu:

Na początku, zanim przeczytałem odpowiedź Tobiego myślałem, że chodzi o błąd logiczny w dialogu u Lorda Angeliusa: Dobra, wyjdź na arenę. Będzie tam na ciebie czekała., przy czym "czekała" jest też przy potworkach płci męskiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Nie 14:14, 23 Mar 2008    Temat postu:

Hy? jak ty to wywnioskowałeś? Ja nawet nie pomyślałem o tym przy tym poście.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 14:31, 23 Mar 2008    Temat postu:

Kod:
i trochę arena nawala w SO

Lord Angelius jest tak jagby fragmentem (nowym) areny, co nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Nie 21:25, 23 Mar 2008    Temat postu:

Sierak napisał:
Kod:
i trochę arena nawala w SO

Lord Angelius jest tak jagby fragmentem (nowym) areny, co nie?

Idąc tym tokiem to można dojść do tego, że jak kopalnia starego obozu się zawaliła to gomez również Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 9:05, 19 Kwi 2008    Temat postu:

Ja znalazłem kolejny wkurzający, ale to wkurzający bug. Xardas musisz ochrzanić tego kto robił Obóz Gwardii. Jeszcze góra i arena są spoko, ale jak się idzie na góre po tych deskach... co chwile jakaś deska wystaje moja postać centralnie skacze. To jest tak:
Tup tup tup tup skok tup tup skok - a tup oznacza jeden krok, więc tego skakania jest od zaje... i to po
1. spowalnia postać
2. można tego nie zauważyć i trzymać strzałkę do przodu ciągle, a pzy skoku trochę się zmienia kąt, więc można wypaść
3. WKU...A


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Sob 14:03, 19 Kwi 2008    Temat postu:

serio ? bo ja tego nie widze zwłaszcza że gwardia poraz 4 została zmieniona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 14:13, 19 Kwi 2008    Temat postu:

To chyba w patchu zmieniona, bo jak w demie chodzę, to moja postać skacze po tych deskach Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 11:34, 04 Maj 2008    Temat postu:

Ja z koleji wogóle nie mogę przejść kiedy jest biały ekran i to w kilku miejscach, a teraz jak włączam marvina i daję 'k' aby prxzejść prze te błędną mgłę to mi sie wyłącza
Powrót do góry
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 11:46, 04 Maj 2008    Temat postu:

było o tym już wiele razy to dawno wykryto i poprawiono

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:08, 04 Maj 2008    Temat postu:

A tyleto ja wiem bo jestem w wielu tematach o tym. Ale jakoś sobię radzę i gram Choć nieukrywam, że są jakieś problemy. A tak przy okazji. Czy jak strzelam z łuku to siła się daję automatycznie i tak jakby skokowo czy samemu się naciąga. I drugię pytanie 100 procentowe. Jakie są premię i ubytki kiedy ma się + kal. alk. i tyt. i jeśli ma się je na - . I czy jak naprzykład jem mięso żeby nadrobić kalorie a nie życie wiecie o co chodzi? To wtedy kiedy daję "B" to mi pokazuje życie np 360 na 160 czy coś obok tego. I mam -5 many i tylko 5 zręczności. No teraz już podszkoliłem. Prosze o odp
Powrót do góry
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 21:23, 04 Maj 2008    Temat postu:

-5 many daltego rze greasz postaciami walczacymi wojownik brabarzynca itp

im rosna siła i zrecznoś a ubywa pt magii

kaloraie wymagane by żyć staraj sie mieć zawsze na +10

za mało kalori smierć za duzor smierć

Alkochol 0 ( brak premiii)
alkochol ponad 10 ( siła razy 2 zrecznośc razy 2 życie / 2)
Alkochol ponizej -10 ( siła i zręcznośc / 2 życie razy 2)

Tytoń ponad 10 ( siła czaow razy 2 )
Tyton ponizej -10 ( czary dzielone przez 2 )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:05, 17 Maj 2008    Temat postu:

Przypomniałem se denerwujący bug, kilka razy sie z nim w grze trzeba spotkać. Mianowicie ludzie którzy mają być martwi, na początku wcale martwi nie są (wiem że wiecie o tym). Ja tyklo sie pytam czy to zostanie w patchu zlikwidowane, bo dziwne troche jast jak np. 'Martwy strażnik' ucieka przed bandą rozpruwaczy aż do Starego obozu. Nie dało by sie żeby był martwy automatycznie, lub żeby przynamjnej gdy jest w naszym zasięgu (bo wtedy dopiero zaczyna żyć) trafiał go oddech śmierci i umierał na miejscu, a nie dopiero od innych stworzeń.
PS: ja zawsze ratuję wszystkich strażników świątynnych w Cmentarzysku zanim orkowie ich zatłuką.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Sob 12:34, 17 Maj 2008    Temat postu:

jakoś zawsze jak ja dochodze to on już jest martwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pytka
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 13:12, 17 Maj 2008    Temat postu:

ja jak podszedłem do jaskini z nekiem to dopiero walczył z rozpruwaczami a przy nim nie znalazłem amuletu ani nic a nie mam opcji u Złego że go znalazłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:13, 17 Maj 2008    Temat postu:

A u mnie sie trzyma, nie wiem czy u tylko tam tak jest, bo czekam na patch i nie chce psuć efektu zaskoczenia, więc nie gram w GWW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Sob 16:39, 17 Maj 2008    Temat postu:

Hmm żałosne czy martwy straznik to ta samao imie co nek ?bo ja mysle ze nie xd
celowe zamiezenie xd
Stare zadania nabierają nowego sensu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zelazko
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kiedyś Podolszynka Ordynacka teraz Nowy Jork

PostWysłany: Nie 1:52, 18 Maj 2008    Temat postu:

pytka napisał:
ja jak podszedłem do jaskini z nekiem to dopiero walczył z rozpruwaczami a przy nim nie znalazłem amuletu ani nic a nie mam opcji u Złego że go znalazłem


Ja też nie znalazłem amuletu. Jeśli masz stary zapis gothica gdzie już przeszłeś tą misję to idź do Złego pobij go i zabierz mu amulet. Potem włącz kody. Rzuć amulet na ziemię otwórz konsole do wpisywania kodów. Następnie nakieruj na amulet tak aby był nad nim napis i wpisz w konsole do kodów set fbbox. Zaś potym zapisz sobie kod na ten amulet gdzieś na kartce lub gdzie chcesz i w trakcie grania w GWW wpisz go i amulet neka masz no i niewypełnione zadanie w dzienniku nie będzie cię denerwować.

Pozdrowienia od żelazka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zelazko dnia Nie 1:54, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:02, 18 Maj 2008    Temat postu:

Xar coś mówił, że ten strażnik to Nęk nie jest, a amulet jest gdzie indziej, o ile sie nie myle.
A wracając do mojego pytania, to czy dalej bedzie tak jak jest?, bo mi by sie już nie chciało z tym robić, można by było to do full wersji wrzucić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 7:31, 18 Maj 2008    Temat postu:

Wiecie co Xar miał na myśli? Bo zawsze marudziliśmy, że gra jest nierealistyczna, bo niby ktoś kogoś napadł, a tego nie było widać. To właśnie xardas zmienił. Nek nie ginie sobie kiedys, tylko na naszych oczach, żeby było realistyczniejsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 7:41, 18 Maj 2008    Temat postu:

E sranko w bako Zrobiłem coś zupełnie innego

Po co Grać w GWW skoro stare zadania są takie same ?

Laughing

I tu koncepcja NEK zmieniona Martywy strażniek to nie Strażniki z iminiem NEK
zapamietajcie sobie to
on jest i zadanie do wykonania
hmm
a swoją droga dobry pomysł by zmienić instancjie amuletu neka Smile

wtedy kod wam ni cnie da Szczęsliwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 8:59, 18 Maj 2008    Temat postu:

Nawet gdybyś zmienił, to i tak większosć graczy nie cheatuje Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:29, 18 Maj 2008    Temat postu:

Maximus napisał:
Wiecie co Xar miał na myśli? Bo zawsze marudziliśmy, że gra jest nierealistyczna, bo niby ktoś kogoś napadł, a tego nie było widać. To właśnie xardas zmienił. Nek nie ginie sobie kiedys, tylko na naszych oczach, żeby było realistyczniejsze.


I ginie akurat gdy my tam jesteśmy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martin-95
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 14:08, 18 Maj 2008    Temat postu:

jeszcze mugłbyś poprawić nazwy misji np. ,,walka na areanie''albo,,co sie dzieje na bragnach''

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez martin-95 dnia Pon 12:49, 19 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pytka
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 14:22, 18 Maj 2008    Temat postu:

a co komu nazwy misji przeszkadzają?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 14:36, 18 Maj 2008    Temat postu:

Hrabia Darkula napisał:
Maximus napisał:
Wiecie co Xar miał na myśli? Bo zawsze marudziliśmy, że gra jest nierealistyczna, bo niby ktoś kogoś napadł, a tego nie było widać. To właśnie xardas zmienił. Nek nie ginie sobie kiedys, tylko na naszych oczach, żeby było realistyczniejsze.


I ginie akurat gdy my tam jesteśmy...


Właśnie o to chodziło. Żeby nie jakiś gościu mówił że Nek zginął tylko że my go szukamy i chodzi o to że on żyje, a jak do niego dochodzimy to w ostatniej chwili ginie. Bardzo realistyczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pytka
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 14:41, 18 Maj 2008    Temat postu:

ale przecież zły nam nie mówi od razu że on zginął pod względem że umarł tylko że zginął pod względem że uciekł gdzieś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 15:01, 18 Maj 2008    Temat postu:

Nie zginął, lecz [i]zaginął[i]! To bardzo duża różnica! I jak ja szedłem do jaskini, na ziemi leżał trup. Zadnych ropruwaczy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 15:53, 18 Maj 2008    Temat postu:

To chyba grałeś w normalnego Gothica. Now łaśnie Nek zaginął szukamy go i ginie dopiero na naszych oczach. Realistyka jest bd. duża, więc powiema wam że marudzicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:57, 18 Maj 2008    Temat postu:

Wcale że nie jest duża. Straznik żyje sobie przez cały czas w jaskini z rozpruwaczami i nagle gdy widzi naszego bohatera, rozpruwacze go zabijają. No baaaaaardzo realistyczne, a poza tym Xardas nie miał na celu żeby coś takiego zrobić, tylko nie uwzględnił możliwości ucieczki martwego strażnika i nie ustawił opcji żeby stał w bezruchu tak jak to zrobili PB.
I zrozum Maximus, że ten martwy strażnik to NIE JEST NEK!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 17:26, 18 Maj 2008    Temat postu:

i po kiego rozgłaszasz że to nie nek xd? teraz nie bedzie efektu zaskocznia i nikt nie zechce szukać neka a jet w zasięgu oka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:38, 18 Maj 2008    Temat postu:

Przecież sam pisałeś wcześniej że to nie nek:

Xardas17 napisał:
Hmm żałosne czy martwy straznik to ta samao imie co nek ?bo ja mysle ze nie xd
celowe zamiezenie xd
Stare zadania nabierają nowego sensu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 13:15, 25 Maj 2008    Temat postu:

Hrabia Darkula napisał:
Wcale że nie jest duża. Straznik żyje sobie przez cały czas w jaskini z rozpruwaczami i nagle gdy widzi naszego bohatera, rozpruwacze go zabijają. No baaaaaardzo realistyczne, a poza tym Xardas nie miał na celu żeby coś takiego zrobić, tylko nie uwzględnił możliwości ucieczki martwego strażnika i nie ustawił opcji żeby stał w bezruchu tak jak to zrobili PB.
I zrozum Maximus, że ten martwy strażnik to NIE JEST NEK!


Ale mi chodziło o to, że NIBY ten strażnik sobie chodzi chodzi i dochodzi do jaskini tuż przed nami TUŻ przed nami do niej wchodzi a my NIBY wchodzimy po nim i na naszych oczach on ginie. No bo wiesz inaczej się nie da zrobić niż na naszych oczach. Poza tym ten problem jest w każdej części w G3 w pewnym obozieorków w Nordmarze to od zwiedzenia pierwszego klanu, po znalezienie Xardasa, ciągle jak koło nich przechodziłem, to walczyli z Szablozębami i wilkami. Przez ponad 20 godzin gry w realu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 17:35, 25 Maj 2008    Temat postu:

Niepojmujesz zasad Gothica wydażenia działają tylko w niewielkiej odległosci od postaci rutyny sie urchomia jesli bezi jest wmiare blisko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 19:28, 26 Maj 2008    Temat postu:

Ten post był do kogo? Bo jeśli ci chodziło o mnie, to to co ty napisałeś, właśnie napisałem do Hrabi, tylko w dłuższej wersji Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:16, 26 Maj 2008    Temat postu:

No przecież wiem że cała akcja toczy sie wtedy gdy gracz jest blisko niej, pisałem że dzięki temu (używając mikstury szybkości) nie raz uratowałem strażników świątynnych w cmentarzysku Smile
Tylko pytałem czy nie dałoby sie z tym coś zrobić, bo to NIE jest realistyczne, a ten uciekający martwy strażnik to już przesada. Dlatego sie pytam czy nie da sie z tym coś zrobić, najprostszy sposób - wyzerować punkty trafień ludzi którzy mają być martwi, tak żeby gineli po jednym uderzeniu oraz wyłączenie im opcji że mogą uciekać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 8:39, 27 Maj 2008    Temat postu:

Oni uciekają jak mają zaznaczony charakter tchórz. Są przecież charaktery agresywne, znudzone itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:03, 27 Maj 2008    Temat postu:

Może dla ciebie jest to takie oczywiste, ale ja nie moduję to nie wiem. Tak czy inaczej martwy strażnik uciekał, a strażnicy świątynni stali w miejscu, więc niech martwy strażnik też stoi w miejscu i nie będzie niepotrzebnych nieporozumień. I nich mają punkty trafień równe 0 żeby ich powalało jednym ciosem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hrabia Darkula dnia Wto 9:04, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 9:50, 27 Maj 2008    Temat postu:

To po prostu trzeba mu zmienić charakter. Nawet ja umiem wykreować taką postać, która by stała w miejscu, znaczy walczyła, ale stała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Wto 10:50, 27 Maj 2008    Temat postu:

Tak, ale chodzi o to, że ty coś tam modujesz, więc coś tam wiesz o zasadach działania świata.
Ale z perspektywy gracza, to koleś stoi i już, więc zrozum. Jak ja patrzę, na martwego strażnika, to nie myślę, czy ona ma charakter agresywny, znudzony czy coś, ja widzę, że on stoi itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 12:34, 27 Maj 2008    Temat postu:

No dobra, tlyko mówie, że to nie jest trudne i jest wykonalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 12:50, 27 Maj 2008    Temat postu:

//----------Info ogolne----------

name = "Martwy strażnik";
Npctype = Npctype_Ambient;
guild = GIL_STT;
level = 1;
voice = 4;
id = 00001;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 1;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 1;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 1;
attribute[ATR_MANA] = 1;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 1;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 0;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Tired.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",4, 0,"Hum_Head_Bald",81, 1,STT_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Nailmace_01);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Small_01);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_00001;

Proszę, tylko nie zrobiłem waypointów. Banał. Wiem, że double post, ale musiałem odświeżyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Wto 16:29, 27 Maj 2008    Temat postu:

Banał ? a gdzie item za iaivarem ?
ten skrypt jest poprawny tylko e ten pan nie ma przedmiotu ktory przytrzyma trupa w grze bez tego ten martyw sie nie ujwani ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Dział Techniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin