Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Stare Klasy Postaci / ZŁODZIEJ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dekster17
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:06, 11 Paź 2007    Temat postu: Pytania

Tutaj mozecie zadawac pytania dotyczace Zlodzieja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diego1991
Gość






PostWysłany: Wto 10:34, 06 Lis 2007    Temat postu:

czy zlodziej bedzie niewidzalny jak bedzie w mroku i straznicy go nie zobacza
Powrót do góry
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Wto 13:52, 06 Lis 2007    Temat postu:

Diego1991 napisał:
czy zlodziej bedzie niewidzalny jak bedzie w mroku i straznicy go nie zobacza


złodziej ma spejaly talent a raczej kilka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rideee
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 15:32, 06 Lis 2007    Temat postu:

Heh .. co do tematu tego posta powyżej mogłem się tego spodziewać że nic nie powie Razz ale sie zobaczy... runy na niewidzialność ? ;> może jest coś takiego ?? Razz

PS. Goście mogą pisać na forum ?? :> od kiedy ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diego1991
Gość






PostWysłany: Wto 17:17, 06 Lis 2007    Temat postu:

Albo morzna wykorzystac mod do gothic 1 the dark projekt demo tam bylo tak ze im ciemniej tym cie bardziej niewidza strarznicy
Powrót do góry
Diego1991
Gość






PostWysłany: Wto 17:19, 06 Lis 2007    Temat postu:

Równierz morzna było ogłószac i zabijac NPC-tów od tyłu
Powrót do góry
Rideee
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 17:49, 06 Lis 2007    Temat postu:

Proponuje rozmawiać o tym w dziale dla tego stworzonym Razz żeby nie było burdelu >> KLIK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tizgar
Administrator



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:39, 07 Lis 2007    Temat postu:

Tutaj sie pisze nie o propozycjach tylko o pytaniach dotyczacych klasy takie to trudne do zrozumienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Śro 8:12, 07 Lis 2007    Temat postu:

JAk wdze to panowi nie czytali o klasach postaci i o nowych unikatowych talentach otuz jest talent MORDERCA

podkradamy sie do pana od tyłu i puk go i pan upada i umiera tyle i dostjemy exp dobre jesli ktoś chce se pokilować npc Szczęsliwy

co do reszty posze nie podawać pomysłów które już są i nie w tym temacie co teraz o to was tylko prosze


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bula
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:38, 23 Lut 2008    Temat postu:

Gupie to jest że złodziej co LVL traci 3 siły!
A co potem jak będzie miał siłe na minus?
Ja bym proponował to usunąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Sob 18:57, 23 Lut 2008    Temat postu:

Hi hi widziałes silnego zxłodzieja ? bo ja jeszcze nie

Złodieje sa szybcy i zeczni a nie silni i powolni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 10:14, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Czy będą nowe sztylety dla zabójców(złodziei)? A jeśli będą, to czy nowe animacje tych broni też wystąpią? Np. Ręce skrzyżowane, wyprostowane. pomiędzy sztyletami głowa ofiara, a my te ręce odkrzyżowujemy. Wiecie o co chodzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pią 12:39, 04 Kwi 2008    Temat postu:

Xardas17 napisał:
Hi hi widziałes silnego zxłodzieja?

Jak złodziej nie będzie miał siły to nie będzie mógł udźwignąć nawet sztyletu Rolling Eyes Głupie jest tracenie atrybutów! Wybrałem barbarzyńcę i wkrótce chyba na 4 lvl miałem -11 many (PRZEZ JEDNO N) Rolling Eyes Może byście zrobili, że się traci tylko, jeśli przez cały odstęp czasu od awansu do drugiego awansu nie użyje danego atrybutu to się traci. I że nie można go stracić niżej niż jakaś tam granica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 7:58, 06 Kwi 2008    Temat postu:

to zależy od alkocholu a i tak robie menu gry więc można tym sterować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 10:13, 06 Kwi 2008    Temat postu:

A menu ma być za przeproszeniem wszechmogące? Weź lepiej zrób, że to zależy od poziomu trudności jaki się wybiera na pocz. gry, a nie, że przechodzisz na piekle i jest Ci łatwiej niż na łatwym przez to, że zmieniłeś sobie kilka opcji w menu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Nie 12:18, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Sierak, niektórzy chcą mieć trudne walki, ciężką grę itp. ale nie chcą się bawić w simsy, jak to mówią, więc sobie wyłączą alko i kalorie, a niektórzy chcą mieć grę real, ale łatwą walkę, więc sobie władują najniższy poziom i włączone alko i kalorie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 12:28, 06 Kwi 2008    Temat postu:

alk. i kal. mogą być, ale z tym tytoniem to zjechane na maksa. Przecież wypalenie jednej łodygo trwa 5 sec., wiec jak masz - 100, to musisz stracić ok. 10 min. w prawdziwym życiu na uzupełnianie. Z nudów można paść na łep!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 13:03, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Najlepiej gdyby się od nich uzależniało. Ziele powinno się szybciej wypalać (po prostu przyspieszona animacja albo nowa, krótsza) i palenie fajek wodnych powinno dodawać +3 tytoniu na 1sek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 13:25, 06 Kwi 2008    Temat postu:

O właśnie, a w tym modzie palenie fajek wodnych coś dodaje tytoniu? A jeśli tak to ile?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 13:26, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Niestety nie daje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 13:36, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Pfff. Bieda. Sad Na szczęście w SO jest Dexter, bo inaczej to by źle było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 13:38, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Ej, nie chcę nic mówić, ale zbyt odbiegliśmy od tematu i coś czuję, że zaraz wparuje tu Xardas17 z banami dla nas. Lepiej nadal pytajmy o złodziei.

A ja ponawiam pytanie, czy będą specjalne sztylety dla złodziei i animacje dla nich?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 14:49, 06 Kwi 2008    Temat postu:

Możesz to napisać w temacie pomysły. Bo czemu niby miałoby być coś, co sam wymyśliłeś??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 11:42, 19 Kwi 2008    Temat postu:

Może Xardas też to wymyślił, dlatego się pytam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darekc
Nowy
Nowy



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:13, 26 Lip 2008    Temat postu:

jak niby złodziej będzie mógł gdziekolwiek przetrwać? przecież z takimi statystykami byle bandzior lub zwierzyna go zabije! nie rozumiem też, do czego złodziejowi gotowanie. przecież jedzenie może ukraść Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:19, 26 Lip 2008    Temat postu:

Wszystkie klasy są tak przemyślane że każdą da sie przejść gre uwzględniając specjalizacje każdej z nich, czyaj opisy uważnie, bo wstyd imieniu robisz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 9:51, 27 Lip 2008    Temat postu:

gotowanie to umiejetnos nie taka glupia jak myslisz podstawowe potrawy to byle co ale kazda nowa juz coraz bardziej przypomina mikstury

trza pamietac ze zywnosc sie do kradziezy kiedys skonczy i co potem ? Very Happy mikstury sa cholerniedrogie nie zawsze na nie stac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 11:40, 28 Lip 2008    Temat postu:

Ale gotowanie też jest cholernie drogie. Znaczy nauczenie się gotowania Very Happy

darekc - Grałeś w Dark Messiah Of Might And Magic? Tam się potwory skrytobójcą albo omijało, albo zabijało od tyłu. Tu będzie podobnie. Po cichu, od tylca...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:01, 28 Lip 2008    Temat postu:

A właśnie, bo ja jak sie skradałem to i tak mnie zwierzęta zauważały (wiem że to normalne) ale jak by sie szło złodziejem, lub łowcą od tyłu to najlepiej jakby nie reagowały. No i rzydałaby sie jakaś ciche narzędzie zbrodni, żeby nie inne zwierzęta w stadzie, albo inni ludzie w grupie nie słyszeli jak sie zabija ich towarzysza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pon 8:12, 04 Sie 2008    Temat postu:

nauka gotowania nic nie kosztuje jest za darmo kazde nowe potrawy sam sie nauczysz robic ale z czasem im wiecej ugotujesz tym szybciej poznajesz nowe przepisy niektore klasy same ucza sie gotowania

taka umiejetnosc jest ze 1 ciosem mozna zabic przy skradaniu sie

poczytaj o tym byla juz w demku ze nawt piescia mozna bylo przy skradaniu zabic kogos

warunek to tylko by nas ofiara nie widziala


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 10:26, 04 Sie 2008    Temat postu:

I co, że nie widzi, jak słyszy?? Mam nadzieje, że w GWW, nie będzie czegoś takiego Smile. Aha Xardas, nie pamiętam kto w obozie Gwardi miał takie coś :

Naucz mnie Gotowania!

Gotowanie + 1 4pn
Gotowanie +5 20pn

I gotowanie dużo nie kosztuje!!??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pon 12:53, 04 Sie 2008    Temat postu:

ale to nie jest obowiazkowe przeciez jest samonauka nie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martin-95
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 18:12, 05 Paź 2008    Temat postu:

czy zlowdziej bedzie mógł u żyć zwoju który robi że jest niweidzailny przez 30 sekund

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:20, 05 Paź 2008    Temat postu:

Tu nie ma niewidzialności, za dużo chaosu by to wprowadziło. Złodziej ma inne profity z bycia złodziejem. To jeszczenie nie Theif ale można porządzić Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 21:38, 05 Paź 2008    Temat postu:

okradanie innych xD i to perfekcyjne xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:05, 05 Paź 2008    Temat postu:

I takie pytanie: jak sie gra np. łowcą, to czy ucząc sie regularnie skradania, zręczności, otwierania zamków, i kradzieży można dojść do takiej perfekcji jak typowy złodziej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pon 10:34, 06 Paź 2008    Temat postu:

tak tylko zakosztuje ci to sporo pt nauki mowa tu o specjalnym talenice ktry zlodziej ma wyuczony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hrabia Darkula
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:02, 06 Paź 2008    Temat postu:

Ale mi nie chodzi o takiee bonusy jak atak skrytobójczy, ale o zwykłe okradanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dydzio0614
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z twojej starej

PostWysłany: Czw 18:44, 16 Kwi 2009    Temat postu:

Samym okradaniem dużo nie zawojujesz. W zwykłym gothic okradanie to miernota xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Stare Klasy Postaci / ZŁODZIEJ Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin