Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Magia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Gra / Tajny dział GRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Śro 21:51, 28 Maj 2008    Temat postu: Magia

Hmm... Ostatnio nawet coś było na forum o tym mówione, więc proponuję by jednak użyć magi w grze.
Można by to nawet dość uprościć (chociaż, jak walka magią była by zupełnie inna, to by było dobrze, ale dobra funkcja trochę zajmuje, a teraz przecież są testy itp.), mniej więcej tak, że magia była by po prostu bronią, ale zamiast normalnych statystyk, była by sprawdzana zdolność obrony przed magią, dwie, trzy statystyki więcej. A uproszczeniem było by to, że nie można zmienić czaru podczas walki.
Mówię to w imieniu wszystkich fanów magii, w tym i mnie samego.
I by nie oskarżano mnie, że nie wiem ile to roboty z tym jest - wiem, zależy wszystko od jakości kodu, ale ogólnie jest to łatwe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Czw 17:19, 29 Maj 2008    Temat postu:

Ja proponuję, aby za czarowanie odpowiadały dwa staty:
1. mana - jej duże zasoby pozwalają na rzucanie zaklęć. Dzieli się na aktualną i maxymalną
2. siła woli - wzmacnia obrażenia zadawane od magii.
No i warto zrobić czary o działaniu ani defensywnym, ani ofensywnym. Tzn. nie działające na wroga i maga, tylko na rzeczy. A wśród nich:
odwieranie zamków (Przy okazji:Wojownicy w Gothicu nie potrafili odwierać skrzyń ani drzwi. Czy tutaj będą mogli je wyłamywać? (prośba))
przesuwanie. Zużycie many zależy od wagi przedmiotów (i wrogów Twisted Evil).
zaklinanie broni (różnymi czarami)
burzenie
i wiele innych Very HappyF


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Czw 19:05, 29 Maj 2008    Temat postu:

Sierak, może najpierw zastanówmy się, czy w ogóle będzie magia, co? Ty już całą serię pomysłów trzepiesz, a nawet nie wiadomo, czy będzie magia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pią 7:22, 30 Maj 2008    Temat postu:

No to ustalmy staty do magii, dobra?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pią 7:59, 30 Maj 2008    Temat postu:

najpierw trzeba zakończyć opcje walki fizycznej obrony przedmiotów
a nie kolejna dodatkowa robota


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pią 11:51, 30 Maj 2008    Temat postu:

To jeszcze nie zrobiłeś? Myślałem, że walka już zrobiona i, że zostało tylko robienie itemów czy coś takiego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pią 21:22, 30 Maj 2008    Temat postu:

dodając item musisz zmieniać system zapisu i walki dlatego to trwa wolno

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Sob 20:27, 31 Maj 2008    Temat postu:

Hmm... To te pliki Compo utrudniają ten zapis???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Sob 22:04, 31 Maj 2008    Temat postu:

nie one sa jednostką systemu gry xD

opcje zapisu to 1 ta sama linijka powtarzana 2 12 funkcjiach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Sob 22:30, 31 Maj 2008    Temat postu:

To masz jakoś dziwnie to napisane, ale rozumiem jaki jest problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 11:17, 01 Cze 2008    Temat postu:

nie możesz zapisać tego w jednym systemie bo musisz tez mieć system wczytania zapisu kasy przedmiotów atrybótów itd
niektore z tych żeczy kolidują ze soba dlatego są osobno


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PareX
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:59, 30 Gru 2008    Temat postu:

Czyli co z tą magią? Nie po to magiem zostałem żeby magii nie było...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pytka
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 14:34, 30 Gru 2008    Temat postu:

Jeszcze się doczekasz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PareX
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:00, 30 Gru 2008    Temat postu:

Tylko obym się szybko doczekał, bo nie chcę zginąć w walce z pierwszym lepszym żołnierzykiem, tylko dlatego że jeszcze nie ma magi Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Wto 18:27, 30 Gru 2008    Temat postu:

Heh, magię jako taką masz, tylko że nie zapisaną (dopiszę), ale problem będzie jak maximusa system przejdzie, bo wtedy będziesz miał taki ulepszony miecz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PareX
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:53, 30 Gru 2008    Temat postu:

Aha, ale wtedy to ilości obrażeń będzie się wliczała siła? Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:29, 30 Gru 2008    Temat postu:

W ilośc obrażeń będzie się wliczała man + obrażenia od czaru czyli identycznie jak u wojownika, tyle że u niego to siła + obrażenia od miecza. Nie widzę problemu Łosiu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pytka
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 21:30, 30 Gru 2008    Temat postu:

Czy przeszło by coś takiego np. że miecz(lub jakaś laska dla maga) ma zaklęty w sobie czar ?
Było by tak jakby tym mieczem/laską się rzucało czary , a nie ze zwoju/runy . Broń miała by tam słabiutki dmg w walce bezpośredniej , ale za to mogła by walić piorunem czy tam jakimiś soplami itd Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 21:33, 30 Gru 2008    Temat postu:

Wszystko można zrobić, wystarczy znaleść ołtarz w mieście, wziąć laskę, wziąć zwój, dopłacić kaskę i ma się kostur xD.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pytka
Nowy
Nowy



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 22:31, 30 Gru 2008    Temat postu:

Kostur lamersko wygląda Very Happy Bardziej miałem nadzieje na miecz xD
Coś w tym stylu ^^
Praca robiona w 2 minuty , więc render mi trochę poszarpany wyszedł i piorun taki z dupy xD
Sry że takie wielkie , ale zmniejszać mi się już nie chciało xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Śro 0:24, 31 Gru 2008    Temat postu:

Maximus - wtedy czar będzie ulepszonym mieczem i tak, bo nie wiem, jaka będzie różnica między kulą ognia, a mieczem, skoro i tak i tak system walki jest liczony jak w walce w zwarciu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:51, 31 Gru 2008    Temat postu:

Łosiu - Ogromna - kula może podpalić, miecz może zadać krytyczną ranę, może wywołać krawienie. A czy tak się stanie, to o tym decydujesz ty, ja tylko obrażenia wyliczam.

PS : Aha i kula ognia odrzuca na parę ładnych metrów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Gra / Tajny dział GRY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin