Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna
Cała Prawda o Gothic Wielka Wojna bez tajemnic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czary
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Informacje i Dyskusja o Modzie / Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Sob 14:46, 22 Mar 2008    Temat postu: Czary

Postanowiłem rozpocząć dyskusję o czarach. Co TDM z nimi zrobi to ja już nie wiem.
Ale moim zdaniem powinno pojawić się trochę więcej czarów które np. zwiększają siłę lub odporność na ogień na określony czas.
Czary mogły by też mieć kilka poziomów, np. pierwszy ognistej strzały to zwykła strzała, drugi pozwala podpalić itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Sob 14:58, 22 Mar 2008    Temat postu:

Pisałem w innym topicu o czarach do oddzielnej nauki, które równocześnie wymagają kręgów magii. Mogą być takie czary jak:
masowe pomniejszenie - pomniejsza wszystkich w promieniu 4m
szał bojowy (nie mylić z szalikiem wojownika Very Happy) - chyba wiadomo co to
przejęcie duszy - nacelowany NPC lub potwór zamienia się w ducha, służącemu przez kolejne 3min Beziemu. Jak czas upłynie nieumarły sprzeciwia się bohaterowi
opętanie - nacelowany NPC lub potwór zaczyna walczyć ze wszystkim, co się rusza (a więc Bezim też) oprócz drzew, które w GWW zaczęły się uginać Very Happy
ciemność - naszego bohatera otacza ciemność (taka, jaką Bezi wystrzeliwuje w G2 czarem tchnienie śmierci), co pozwala mu na swobodne przejście obok wroga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Sob 17:06, 22 Mar 2008    Temat postu:

Ta ciemność to raczej nie ciekawe. Było coś podobnego w GIII i to się nie sprawdziło moim skromnym zdaniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Sob 17:08, 22 Mar 2008    Temat postu:

Jak ktoś ma skromne zdanie to się wg. niego nie sprawdza, a ja mam bardzo wybredne zdanie - takie długie i w ogóle Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Sob 17:57, 22 Mar 2008    Temat postu:

Hehe. To moim BARDZO WYBREDNYM ZDANIEM grupowe zmniejszenie jest zupełnie niepotrzebne - takie wielkie potwory są zazwyczaj silne, a silnych potworów zwykle nie ma tak wiele w jednym miejscu. A jak są słabe to po co się bawić w zmniejszanie jak i tak są słabe? A co do ciemności - to nie sądzisz, że wtedy ktoś zauważył by, że zrobiło się ciemno?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pon 13:06, 24 Mar 2008    Temat postu:

To i tak nie wie gdzie stoi bohater xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pon 13:10, 24 Mar 2008    Temat postu:

Ale zacznie go szukać, a my sami też nie będziemy nic widzieć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pon 13:18, 24 Mar 2008    Temat postu:

Będziemy widzieć 2m przed siebie, a reszta to 6m ciemności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pon 13:29, 24 Mar 2008    Temat postu:

A na co mi widzieć na dwa metry, i jak przeciwnik będzie stał 10m ode mnie to będzie walił w centrum tej czarnej chmury i co wtedy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pon 13:34, 24 Mar 2008    Temat postu:

Czarna chmura sięga na taką odległość, na jaką widzą NPC (czyli małą). A jak ciemność jest głupia, to może być niewidzialność. Pod względem technicznym jest to przemiana w szybkiego chrząszcza, mogącego atakować i z modelem czarnej kropki o wielkości 3x mniejszej niż mucha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pon 13:41, 24 Mar 2008    Temat postu:

Ehh... my nie piszemy tu o technicznych aspektach, ale o przydatności. I niewidzialność była by zbyt potężnym zaklęciem, zaburzyła by równowagę w walce. Mogła by być nie widzialność, ale tylko jak się nie ruszamy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FantomaS
Nowy
Nowy



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzymin

PostWysłany: Pon 13:45, 24 Mar 2008    Temat postu:

albo jak wyjmujesz miecz to się robisz widzialny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pon 13:53, 24 Mar 2008    Temat postu:

Albo wkładasz zbroję xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pon 14:15, 24 Mar 2008    Temat postu:

Jak czar by miał poznać, że mamy miecz w garści? Można by było nadal walić z piąchy. a sierak to się nabija sądząc po gifie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pon 14:17, 24 Mar 2008    Temat postu:

Nbijam się tylko ze zbroi. A czar by poznawał po prostu jaki masz ekwipunek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pon 14:23, 24 Mar 2008    Temat postu:

Wiem, że się nabijasz. Ale czar niewidzialność to raczej zły pomysł. Wtedy mag mógłby być lepszym złodziejem niż złodziej. I na co wtedy zdolności złodzieja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pon 14:55, 24 Mar 2008    Temat postu:

Zwróć uwagę na to, że niewidzialny mag może spowodować mnóstwo hałasu. I nie umie też otwierać zamków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pon 21:56, 24 Mar 2008    Temat postu:

Wiesz, w Gothicu raczej nie zauważyłem by hałas miał jakikolwiek wpływ na reakcje ludzi. No chyba, że dźwięk wyjmowanego miecza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Wto 9:00, 25 Mar 2008    Temat postu:

Jak ktoś się nie umie skradać to pech, nawet jeśli jest niewidzialny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Wto 11:42, 25 Mar 2008    Temat postu:

Wiesz, ale to nadal będzie za silne zaklęcie, można będzie lamersko rozwiniętym bezim przebiec całe terytorium orków, wykraść cały najlepszy sprzęt i suszyc zęby. Lepiej nie zaburzać równowagi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Wto 11:57, 25 Mar 2008    Temat postu:

To się orkowie rozglądają jak przechodzisz blisko nich, a jak podejdziesz jeszcze bliżej to zaczynają atakować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Wto 12:38, 25 Mar 2008    Temat postu:

Ale nie zmienia to faktu, że i tak da radę przejść przez terytorium orków.
A poza tym, to wtedy to nie jest już niewidzialność bo w końcu widać coś bohatera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Wto 13:24, 25 Mar 2008    Temat postu:

Jak jesteś w odległości metra to zaczyna walić na oślep, a jak uciekniesz to nadal to robi i po 2min. przestaje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Wto 13:33, 25 Mar 2008    Temat postu:

To co oni mają szósty zmysł?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Wto 13:36, 25 Mar 2008    Temat postu:

A mają walić do końca gry? Nie słyszy jęków, ani sam nie jest przez nic raniony, to myśli, że niewidzialny sobie poszedł, albo dał se spokój.
PS
I jeszcze mogą niektórzy orkowie uciekać.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
danielin
Nowy
Nowy



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Wto 13:59, 25 Mar 2008    Temat postu:

Uprzejmie proszę Sieraka i Łosiu'a o zakończenie kłótni.
Kłócicie się już w kilku tematach!
Jeśli chodzi o magię to mam pomysł na:
Zwoje runicznie - Można je urzyć tylko raz, i wymagają odpowiedniego kręgu magii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Wto 16:24, 25 Mar 2008    Temat postu:

Ale jak nas mają wykryć?
I Danielin - my musimy się kłócić. To jak w sejmie. Nie da rady bez głupich kłótni. I kłócimy się nawet w ShoutBoxie.
A co do zwojów, to po co one miały by być jak tylko magowie mają możliwość nauki kręgów, a oni mają już runy, to na co im zwoje? One się przydają tylko nie magicznym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łosiu dnia Wto 16:27, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Wto 16:31, 25 Mar 2008    Temat postu:

I tutaj kłótni o to, czemu się kłócimy nie zaczynam Razz.
Orkowie mogą nas wykryć po dźwiękach oddechu i tupania, po zgniatającej się trawie (jeśli jest dosyć wysoka), po cieple oddechu (chodź to mało prawdopodobne), a niektórzy szamani szóstym zmysłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Wto 16:41, 25 Mar 2008    Temat postu:

większość wyminionych czarów było jest i będzie w orginalnym G1 np ten czar co denerwuje npc lub potwory i one atkują najbliszy cel co do innych to wydają mi sie z deka przesadzone a i tak cięzko było by je przpasować pod odpowiednią grupe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Wto 16:50, 25 Mar 2008    Temat postu:

Moje pomysły na ithemy do czarowania:
1. papirusy - ithemy do czarowania. Zwoje, z tym że kilkurazowe
2. zaklęte kamienie (nie mylić z runicznymi) - różnią się od runicznych tym, że zamiast many maga zużywają swoją własną moc. W opisie jest napisane ile jej jeszcze mają. Rzecz jasna można je ładować.
Wszystkie papirusy wymagały by magii Śniącego na poziomie podstawowym i były by wykorzystywane tylko przez bractwo zamiast run.
Zaklęte kamienie to też rodzaj magii. Za ich pomocą przyzywałoby się bestie mroku. Całe czarne i strzelające z łuków gdy zginą ich zwłoki znikają (jak tego się nie da zrobić to mogą po śmierci wyglądać jak ogniki z g2).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Wto 17:18, 25 Mar 2008    Temat postu:

pisałeś już to mi to sie nie podoba i nie pasuje do gww

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Wto 17:23, 25 Mar 2008    Temat postu:

No cóż, kamienie nie muszą być oddzielną dziedziną magii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Wto 22:36, 25 Mar 2008    Temat postu:

Ehhh... Sierak to by była zbytnia komplikacja pięknej prostoty magi gothica. Ale bractwo śniącego rzeczywiście powinno mieć inną technikę czarowania. Ale inne runy to przesada. Na co im wtedy mana? Ładowali by tylko w siłę itp. a mieli by najsilniejsze czary. Lepsza by była magia jak w GIII czyli bez run a z samych umiejętności (ale tylko w bractwie śniącego!). Magia ich powinna być silniejsza, ale nauczenie się czaru powinno kosztować PN, więc doszedł by kolejny wydatek równoważący siłę tych zaklęć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Śro 8:04, 26 Mar 2008    Temat postu:

No... Chyba jednak masz rację. Powinieneś zrobić jeszcze troszkę czarów dla sekty. Oni przecież korzystają tylko ze snu! Nie mają innych czarów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Śro 18:59, 26 Mar 2008    Temat postu:

Jaki ja jestem przekonujący Very Happy
I sekta powinna też mieć inny system zaklęć, bez run.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Śro 19:38, 26 Mar 2008    Temat postu:

Moje pomysły na sektowskie czary:
chaos - ofiara czaru wykonuje taką animację jak w tym filmiku w dziewięćdziesiątej sekundzie [link widoczny dla zalogowanych] Po wstaniu ma słabą obronę i atak.
strach - to samo co w g2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Śro 21:29, 26 Mar 2008    Temat postu:

Ja bym raczej coś bardziej subtelnego dał. Zaklęcia te są zbyt standardowe. Dobre będzie coś takiego jak telekineza z rozszerzonymi zdolnościami bojowymi itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Czw 12:19, 27 Mar 2008    Temat postu:

bractwo ma ok 12 czarów Strach sen gniew telekineza pirokineza zmniejszenie potwora uderzenie wiatru uderzenie burzy kontrola i coś tam jeszcze

Gww dodaje jeszcze kilka np osłabienie Wink


bractwo ma czary ogólne czyli magii iluzji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Czw 15:48, 27 Mar 2008    Temat postu:

Kontroli nie widziałem. A zmniejszenie potwora to nie magia Śniącego. Dowiedzieć się tego można z kartki z dziennika łowcy trolli. Skąd niby jakiś handarz miałby mieć zaklęcia bractwa z kolonii, które nawet jeszcze nie powstało??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Pią 17:28, 28 Mar 2008    Temat postu:

jak widać w g1 nie użyto wszystkich modeli 3ds w tym też czaru jontrola ( model runy był ale zrobiono tylko zwój a ten czar jest zieloną runą wiadomo że wszytkie zielone runy to bractwo xD czy coś jeszcze ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu
TDM
TDM



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: :P

PostWysłany: Pią 17:36, 28 Mar 2008    Temat postu:

Czar kontrola (o to CI chodzi?) był na runie w GI. Sam się nawet bawiłem tym zaklęciem. I Sierak, Xardasowi chodzi chyba o to, że są zrobione runy czarów zielone do tych zaklęć czyli runy bractwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Pią 20:19, 28 Mar 2008    Temat postu:

Odsyłam do poprzedniego posta. A jak w ogóle działa ta "kontroloa"??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xardas17
Administrator



Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TDM

PostWysłany: Nie 11:58, 30 Mar 2008    Temat postu:

strujesz innym npc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FantomaS
Nowy
Nowy



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzymin

PostWysłany: Nie 15:20, 30 Mar 2008    Temat postu:

ale jak np. zawładniesz strażnikiem z SO i zaatakujesz nim Gomeza to później będą ciebie scigać! Nawet gdy zaczarujesz Cavalorna :/(dla zielonych - Cavalorn jest poza obozem i obok niego nie ma żywej duszy Wink ) i szkoda że jest ograniczony zasięg czaru.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Nie 15:21, 30 Mar 2008    Temat postu:

Za chwilę go wypróbuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 20:27, 26 Sty 2009    Temat postu:

Mój pomysł jest dobry ( chba ) zamieńać zaklęćami ( RUNAMI ) ludzi w zwierzęta np Gomeza z rodziny adamsów w chsząszcza z rodziny adamsów X)
Powrót do góry
Wymiatacz
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nie powiem że z Redy

PostWysłany: Wto 6:11, 27 Sty 2009    Temat postu:

Patrz na date chlopie... Confused

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maximus
TDM
TDM



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 12:56, 27 Sty 2009    Temat postu:

I nie spamuj tak!!! Myślisz, że to jest śmieszne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wymiatacz
Nowy
Nowy



Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nie powiem że z Redy

PostWysłany: Wto 20:15, 27 Sty 2009    Temat postu:

Ja?? -_- bo on tylko 2 posty ma nie nazwal bym tego spamem Jak to mawia "Babcia Klare" nie gorączkoj sie tak synku Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sierak
Nowy
Nowy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1097
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Ziemi

PostWysłany: Sob 19:48, 21 Mar 2009    Temat postu:

Wow! Bawiłem się tym czarem chyba przez pół roku Shocked ! Jest świetny! Co do pomysłóW na czary: fajne by było cuś takiego, że po użyciu czaru nic się nie dzieje (czytaj czytaj dalej!), ALE jak giniesz teleportujesz się do dwudziestego wymiaru, czy czegoś tkaiego i masz długiego kłesta, żeby tam coś się do jakiegoś króla tego dostać czy coś, i on Cię wyousci. I KONIECZNIE musi tam być Styx!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o modzie Gothic Wielka Wojna Strona Główna -> Informacje i Dyskusja o Modzie / Pomysły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin